چاپ شده:
2025-07-18
مقالات
-
-
نقش مدیریت منابع انسانی در ایجاد جو سازمانی و رفتار سازمانی
-
تحلیل فضایی عوامل موثر بر قیمت مسکن در ایران
-
بررسی تأثیر ریسک سیستماتیک و مالکیت مدیریتی بر رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و هموارسازی سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
-
تاثیر خودكارآمدي بر ادراك اخلاقي حسابرسان با نقش ميانجي شك و ترديد حرفهاي و شهرت حسابرسان
-
تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمانی با میانجی مدیریت دانش در ادارات دولتی قم
-
عوامل موثر بر توسعه ی ورزش دانش آموزی (مورد مطالعه: استان اردبیل)
-
نقش رهبری توانمندساز و اعتماد سازمانی در تعارضات گروهی با درنظر داشتن نقش امنیت روانشناختی(مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک کشاورزی شهر تهران)
-
بیش اطمینانی مدیریت و ریسک آتی شرکت: مطالعه اثر تعدیلی مالکیت نهادی
-
بررسی نقش تعدیلی سرمایه فکری و مزیت رقابتی بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد مالی شرکت ها
-
استراتژی شركت و واكنش بازار به درآمدها (اعلام سود)
-
بررسی رابطه بین مهارت تنظیم هیجان و سازگاری تحصیلی با نقش میانجی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان گرگان
-
بررسی نقش جذابیت تبلیغات، تأیید افراد تأثیرگذار و نظرات بازدیدکنندگان آنلاین بر تصمیمگیری خرید مشتریان
-
تاثیر هوش مصنوعی بر روی بازاریابی و رفتار مشتری
-
تاثیر ارتباطات سیاسی بر رابطه بین استراتژی تجاری و مالیات متهورانه
-
تعیین نقش هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی در حوزه فناوری اطلاعات
-
بررسی تاثیر هوشمندی کسب و کار بر اثر بخشی سازمانی با رویکرد فناوری اطلاعات در پارک های علم وفناوری
-
تبیین اثرگذاری اثربخشی کمیته حسابرسی و عملکرد حسابرسی داخلی بر افشای پایداری شرکت
-
بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر اجتناب مالیاتی با توجه به تفاوت بین سود مشمول مالیات و سود ابرازی
-
سنجش میزان مشارکت شهروندان در مدیریت شهری (مطالعه موردی: بندر ماهشهر)
-
مدیریت سود، کیفیت حسابرسی و ارزش شرکت: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران
-
بررسی تأثیر فناوریهای نوین بر فرآیندهای حسابداری و گزارشگری مالی
-
ضرورت حسابرسی و نقش آن در اصلاح امور اقتصادی و اجتماعی از دیدگاه قرآن و اسلام
-
نقش اقتصاد مدیریتی در تدوین استراتژیهای کسبوکار: راهکاری برای تصمیمگیری هوشمند در محیطهای رقابتی
-
تاثیر هوش تجاری بر عملکرد استارتاپ ها: تبیین نقش نوآوری، یادگیری شبکه ای و مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنعت بیمه)
-
مدلسازی نوسانات و همبستگیهای بازار نفت در بازارهای جهانی با رویکرد بررسی عوامل کلان اقتصادی و سیاسی
-
تأثیر صلاحیت دستگاه های دولتی، اجرای خط مشی های دولت و دولت الکترونیک بر بهبود خدمات عمومی
-
بررسی تاثیر منبع پیام بر بکارگیری رسانههای اجتماعی با نقش میانجیگری اعتماد مبتنی بر محتوا و اعتماد مبتنی بر تعامل در بازاریابی صنعتی
-
بررسی نقش میانجی درگیری ذهنی مشتریان در تبلیغات محصولات لبنی کاله با توجه به تاثیر شفافیت سازمانی و اصالت برند بر وفاداری و اعتماد برند مشتریان
-
پیمایش در چشماندازهای مزیت رقابتی: مطالعه تطبیقی استراتژیهای اقیانوس آبی، بازاریابی چریکی، بازاریابی گوشهای
-
بررسی تاثیر بازارگرایی بر برندسازی و توسعه استارت آپها با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات
-
بررسی نقش ترومای سازمانی بر رفتار انحرافی کارکنان با توجه به نقش اخلاق کار (مطالعه موردی: ادارات کمیته امداد استان مازندران)
-
تأثیر هوش مصنوعی بر فرآیندهای تصمیمگیری مدیریتی
-
بررسی نقش میانجی قلدری سازمانی در رابطه رفتارانحرافی با بیتمدنی سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان ثامن الائمه چناران) (مورد مطالعه: بیمارستان ثامن الائمه چناران)
-
تاثیر عوامل نظام راهبری شرکتی بر لحن خوشبینانه مدیران
-
تاثیر عوامل نظام راهبری شرکتی بر هزینه سرمایه واحد تجاری
-
تاثیر عدم قطعیت اقتصادی بر ریسک همزمانی و بازده بازار سهام در بانکهای بورس اوراق بهادار تهران
-
تاثیر سوگیری های رفتاری مدیران و مقایسه پذیری اطلاعات صورت های مالی بر تغییر طبقه بندی فرصت طلبانه اقلام صورت سود و زیان در بورس اوراق بهادار تهران
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر صادرات فرش های دستباف با استفاده از روشهای دلفی و AHP
-
تاثیر استراتژیهای بازاریابی الکترونیکی بر تجارت الکترونیک فرشهای دستباف (مورد مطالعه: شرکت سهامی فرش ایران)