چاپ شده:
1398-03-31
مقالات
-
-
بررسی میزان تاثیر آموزش روشهای الکترونیکی (روش های مجازی-مالیات الکترونیک-تجارت الکترونیک) بر مودیان در پیشبرد اهداف سازمان امور مالیاتی (مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی جنوب استان تهران)
-
تحلیل تجربی تأثیر حضور سرمایه گذاران نهادی فعال دارای نماینده در هیأت مدیره بر انگیزه های اختیاری مدیران جهت مدیریت سود (فرضیه نظارت کارا یا فرضیه همگرایی استراتژیک؟)
-
سطح بندی شاخص های ارزیابی عملکرد خدمات هتل به منظور افزایش سودآوری با استفاده از تکنیک ISM
-
تخصص مالی کمیته حسابرسی و مدیریت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
-
بررسی تأثیر رضایتمندی و اعتماد مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی 2110 گروه خودروسازی سایپا استان اردبیل
-
بررسی رابطه متنوعسازی شرکتی و چرخش مدیرعامل با توجه به نقش تعدیلگر درماندگی مالی
-
نقش کیفیت حسابرسی در رابطه بین معاملات اشخاص وابسته و مدیریت سود
-
ارزیابی نقش برندینگ داخلی بر اثربخشی ارزش برند شرکت بیمه ایران
-
بررسی نقش هویت های چندگانه در بروز مسأله¬ی نمایندگی پنهان در حسابداری مدیریت
-
کیفیت افشا، کارایی قیمت و بازده مورد انتظار
-
تاثیر کیفیت سود شرکت در نگهداشت بیش از حد وجه نقد و ارزش نهایی آنها
-
بررسي عوامل كليدي موثر بر پذيرش سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان ابري در شركت هاي كوچك و متوسط- مطالعه موردي شركت بنيان گستر اروند (سهامي خاص)
-
تاثیر حاکمیت شرکتی و ساختار مالکیت بر کارایی سرمایه گذاری شرکت های خانوادگی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
-
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارزش شرکت با نقش تعدیل گرایانه اهرم مالی
-
تاثیر نسبتهای سرمایه بر ریسک، کارایی و سودآوری بانکهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران
-
تکنیک های کلاسداری معلمان و راههای عملی اداره کلاس درس
-
بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر توزیع سود سهام در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
-
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر نوآوری در سازمان
-
بررسی تاثیر ریسک ارزی بر عملکرد بانک ملت از طریق نقش میانجی هوش مالی
-
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات در گروه خودروسازی سایپا
-
بررسی رابطه تجدید ارائه های صورت های مالی ناشی از مدیریت سود و مدیریت جریان نقد با اندازه موسسه حسابرسی
-
بررسی رابطه بین نقد شوندگي سهام، مالكيت خانوادگي و ساختار سرمايه در بورس اوراق بهادار تهران
-
بررسی تاثیر هویت برند بر عملکرد کسب وکار از طریق نقش میانجی اعتماد به برند
-
رابطه بانکداری الکترونیک با رضایت مشتریان شعب بانک ملت (مطالعه موردی: بانک ملت حوزه بهشهر)
-
نقش تکنولوژی اطلاعات بر ارتقای نوآوری خدماتی از طریق نقش میانجی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان
-
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر انگیزه خدمات عمومی (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 4 مشهد)
-
مروری بر معیارها و مدلهای اندازهگیری کیفیت سود
-
استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی (IFRS): مزایا، چالشها و راهکارهای اجرائی پیادهسازی آن در ایران
-
مروری جامع بر سرمایه اجتماعی
-
تاثیر نوآوری محوری بر عملکرد مالی از طریق یکپارچگی زنجیره تامین و قابلیتهای رقابتی
-
بررسی تاثیر ارزش اقتصادی با رضایت مشتریان در شعب بانک ملی اراک