بررسی نقش مدیریت الکترونیکی بر روابط با مشتریان ECRM در بانک کشاورزی

  • سیدمحمد علویان 1
  • 1 کارشناسی ارشد حسابداری، دانشگاه آزاد سلامی واحد یاسوج، یاسوج، ایران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 9 شماره 33 (1404) , صفحه 1-10
چاپ شده: 1404-04-28

چکیده

در تحقیق سعی بر آن است که به بررسی نقش مدیریت الکترونیکی بر روابط با مشتریان ECRM در بانک کشاورزی بصورت مروری پرداخته شود. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) یکی از مفاهیم و فناوری های کسب و کار است که توسط سیستم های اطلاعاتی برای یکپارچه سازی تمام فرآیندهای تجاری که مشتری در تعامل بوده است، پشتیبانی می شود. نقش E-CRM با ارائه کیفیت اطلاعات قابل درک از طریق دو زبان، سهولت پیمایش، کیفیت خدمات مصرف کننده، برآورده کردن درخواست مشتریان، کانال های بازاریابی یکپارچه، جامعه آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی، سطوح شخصی سازی و امنیت سایت. کیفیت خدمات از طریق E-CRM به دلیل سهولت در دریافت اطلاعات کمک فراوانی می کند. مدیریت الکترونیکی نتیجه توسعه تکنولوژیکی است که دنیای معاصر شاهد آن بوده است، جایی که وجود آن برای شرکت ها برای همگامی با تحولات محیط بیرونی امری ضروری شده است و مدیریت الکترونیکی یک سیستم یکپارچه از الزامات (اداری-انسانی-مالی-امنیتی-فنی) است و کاربرد آن تاثیر بسزایی بر عملکرد موسسات و شرکت ها در تمامی زمینه ها از جمله شغلی دارد.

کلمات کلیدی: مدیریت الکترونیکی ، روابط با مشتریان، کیفیت خدمات، وب سایت

ارجاع به مقاله
علویان س. (1404). بررسی نقش مدیریت الکترونیکی بر روابط با مشتریان ECRM در بانک کشاورزی. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 9(33), 1-10. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/3252

  • دفعات مشاهده مقاله: 0
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 0