تاثیر بازاریابی عصبی بر تصمیم گیری مشتری از طریق نقش تجربه برند
- 1 دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ايران
- 2 دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ايران
چکیده
در این مطالعه سعی شده است تاثیر بازاریابی عصبی بر تصمیم گیری مشتری از طریق نقش تجربه برند بررسی قرار گیرد. تحقیق حاضر از لحاظ روش، تحقیقی پیمایشی و از لحاظ هدف، تحقیقی کاربردی- توسعه ای است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان شرکت کرمان موتور می باشند. روش نمونه گیری بر اساس نمونه گیری تصادفی ساده بوده است. برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد استفاده شده. این تحقیق بر اساس معادلات ساختاری می باشد و برای تحلیل داده ها از روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. نتايج اين تحقيق حاکي از آن است که بازاریابی عصبی بر تصمیم گیری مشتری تاثیر معناداری داشته است. هچنین نتایج نشان داد تاثیر بازاریابی عصبی بر تجربه برند معنادار شده است. بعلاوه نتایج نشان داد متغیر تاثیر بازاریابی عصبی بر تصمیم گیری مشتری از طریق نقش تجربه برند معنادار شده است.
- دفعات مشاهده مقاله: 0
- دفعات دانلود مقاله کامل : 0