ایجاد یک برند در کشور آلمان مبتنی بر هوش مصنوعی (AI)
- 1 دانشجوی دکتری گروه مدیریت ، واحد بین الملل ارس ، دانشگاه آزاد اسلامی ، جلفا ، ايران
- 2 استادیار گروه مدیریت، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران
چکیده
آلمان، کشوری با اقتصاد پیشرفته و بازار مصرف بزرگ است. این کشور، مهد بسیاری از شرکتهای فناوری و نوآوری است. ایجاد یک برند در آلمان، چالشها و فرصتهای خاص خود را دارداز طرفی هوش مصنوعی به عنوان یکی از پیشرفتهای مهم در صنعت فناوری شناخته شده است و باعث تغییر استراتژی های بازاریابی شده و فرصت های جدیدی برای بهینه سازی استراتژی های برندینگ کشورها فراهم کرده است. با توجه به اینکه هوش مصنوعی در بسیاری از صنایع و بخشهای کسب و کار در آلمان به کار گرفته شده است، این کشور بایستی برای برندینگ خود از این فناوری استفاده کنند. ایجاد یک برند مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) در کشور آلمان نیاز به برنامهریزی دقیق، تحقیقات گسترده و اجرای استراتژیهای مناسب دارد هوش مصنوعی بهطور گسترده در حوزههای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و ایجاد برندهای مبتنی بر این تکنولوژی بهعنوان یک فرصت استراتژیک در بازارهای جهانی مطرح شده است. این مقاله به بررسی فرآیند ایجاد یک برند مبتنی بر هوش مصنوعی در کشور آلمان میپردازد.
- دفعات مشاهده مقاله: 5
- دفعات دانلود مقاله کامل : 6