تاثیر کیفیت مدیریت زنجیره تامین بر رضایت مصرف کنندگان در شرکت های خدماتی کوچک و متوسط
- 1 دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
چکیده
کیفیت مدیریت زنجیره تامین برای انتقال محصولات و خدمات به مصرف کننده نهایی از عوامل حایز اهمیت می باشد. با توجه به این که بیشتر مطالعات مقدماتی بر صنعت خودرو سازی و صنایع غذایی تاکید داشته اند، تمرکز این پژوهش بر شرکت های کوچک و متوسط در صنايع خدماتي قرار گرفته است كه با انتخاب نمونه های متعدد و با استفاده ازمعیارهاي سروكوآل عنی: موارد ملموس، قابليت اعتماد، قابليت پاسخگويي، اطمينان و همدلي، اطلاعات لازم جمع آوری شده است. این تحقیق با جمع آوری اطلاعات از منابع دست اول و دست دوم در صنایع خدماتی استان گیلان به انجام رسیده است. مشاهدات میدانی نشان داد که کیفیت مدیریت زنجیره تامین و رفتار با مشتری در تقویت میزان رضایت مندی مصرف کننده موثر است و نتایج حاصل از تحقیق مشخص نمود که عوامل مورد بررسی، به طور قابل ملاحظه اي در شرکت های خدماتی کوچک و متوسط کارایی دارند.
- دفعات مشاهده مقاله: 259
- دفعات دانلود مقاله کامل : 270