رابطه بین مدیریت تحول گرا و رضایت کارکنان با نقش میانجی گری فناوری اطلاعات

  • فرهاد کیانفر 1
  • معصومه بدوان 2
  • مریم شرفه سیاحی 3
  • 1 عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور، گروه مدیریت آموزشی
  • 2 دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، شوشتر، ایران
  • 3 دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، شوشتر، ایران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 5 شماره 17 (1400) , صفحه 91-99
چاپ شده: 1400-04-01

چکیده

مدیریت منابع انسانی از شاخه های پراهمیت علم مدیریت است چراکه نیروی انسانی به عنوان مهمترین ثروت سازمان ها و نهادها اهمیتی ویژه در تصمیم گیری و استراتژی ها دارد طبعا مدیریت صحیح آن موفقیت یک ارگان و رسیدن به اهداف سازمان را در پی خواهد داشت و برای رسیدن به اهداف خود به کارکنانی موثربا عملکرد بهینه نیاز دارد و بدون تلاش وکمک کارکنان خود به موفقیت دست نمی یابد. رضایت شغلی برای دست یابی به کارکنانی با بهترین خلاقیت و شایستگی بسیار مهم و حیاتی است و موفقیت و شکست یک سازمان به عملکرد کارکنان آن بستگی دارد در این رابطه میزان استفاده مدیران ازفناوری اطلاعات وتاثیر آن برای توانمندسازی کارکنان و رضایت آنان می باشد که در این راستا می توان گفت که بین مدیریت تحول گرا ورضایت کارکنان با نقش فناوری اطلاعات رابطه معنا داری وجود دارد.

کلمات کلیدی: مدیریت تحول، رضایت کارکنان، فناوری اطلاعات

ارجاع به مقاله
کیانفر ف., بدوان م., & شرفه سیاحی م. (1400). رابطه بین مدیریت تحول گرا و رضایت کارکنان با نقش میانجی گری فناوری اطلاعات. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 5(17), 91-99. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/802

  • دفعات مشاهده مقاله: 441
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 194

مقالات بیشتر خوانده شده از همین نویسنده

1 2 > >>