بررسی تأثیر توسعه تکنولوژی بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در حوزه سلامت (مطالعه موردی: گروه بین المللی پارس فناور سروش)

  • امید محمدی 1
  • ودود جوان امانی 2
  • 1 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت استراتژیک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، ایران
  • 2 عضو هبات علمی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، ایران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 5 شماره 17 (1400) , صفحه 1-11
چاپ شده: 1400-06-17

چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر توسعه تکنولوژی بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در حوزه سلامت (مطالعه موردی: گروه بین المللی پارس فناور سروش) انجام شده است. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از حیث روش، توصیفی از نوع پیمایشی است و به علت بررسی همزمان بین چندین متغیر از نوع همبستگی می‌باشد. جامعه‌ی آماری در این پژوهش، کلیه‌ی مدیران و کارکنان گروه بین المللی پارس فناور سروش می‌باشند که تعداد 245 نفر آن‌ها به روش نمونه‌گیری در دسترس به عنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفتند. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه با استفاده از روش‌های آماری توصیفی و استنباطی و به کمک نرم‌افزارهای SPSS و Lisrel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج به دست آمده از تحلیل مسیر با استفاده از معادلات ساختاری نشان داد که وجود توسعه تکنولوژی بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در گروه بین المللی پارس فناور سروش تاثیرگذار است.

کلمات کلیدی: توسعه تکنولوژی، بهبود کیفیت خدمات الکترونیک

ارجاع به مقاله
محمدی ا., & جوان امانی و. (1400). بررسی تأثیر توسعه تکنولوژی بر بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در حوزه سلامت (مطالعه موردی: گروه بین المللی پارس فناور سروش). نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 5(17), 1-11. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/944

  • دفعات مشاهده مقاله: 257
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 213