بررسی تأثیر نام تجاری و وفاداری برند در خدمات فن آوری
نام تجاری
- 1 کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
چاپ شده: 1399-06-25
چکیده
تاثیر نام تجاری و وفاداری برند در خدمات فن آوری در صنعت بیمه یکی از موضوعاتی است که باید بیشتر به آن توجه شود.ما در این مقاله سعی داشتیم تا به بررسی و تحلیل این موضوع در چارچوب تئوری و تحلیل آماری بپردازیم. جهت نمونهگیری در تحقیق حاضر از روش نمونهگیری خوشهای استفاده شده است. ما با استفاده از Smart PLS به تحلیل توصیفی و استنباطی داده های تحقیق پرداختیم.تمامی فرضییات مورد تایید واقع شده اند.با توجه به نتیج تحلیل ماری به این نتیجه رسیدیم که نام تجاری و وفاداری بر خدمات فن آوری تاثیر مستقیم و مثبتی دارد.
کلمات کلیدی:
نام تجاری، وفاداری، کیفیت خدمات، اعتماد، تعهد، فناوری
ارجاع به مقاله
نجفی ع. (1399). بررسی تأثیر نام تجاری و وفاداری برند در خدمات فن آوری. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 4(14), 1-13. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/471
- دفعات مشاهده مقاله: 270
- دفعات دانلود مقاله کامل : 286