پیاده سازی عوامل تاثیرگذار بر رضایت و گسترش تجربه از رستورانهای رباتیک با نقش تعدیلگری اعتماد مشتری (مطالعه موردی: رستوران های رباتیک در شهر تهران)
- 1 کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، موسسه غیرانتفاعی سارویه، ساری، ایران
- 2 کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه پیام نور ساری، ایران
- 3 دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، ایران
چکیده
هدف از این پژوهش پیاده سازی عوامل تاثیرگذار بر رضایت و گسترش تجربه از رستورانهای رباتیک با نقش تعدیلگری اعتماد مشتری (مطالعه موردی: رستوران های رباتیک در تهران) می باشد. این پژوهش از نظر هدف، یک پژوهش کاربردی می باشد و از نظر روش در زمره پژوهشهای توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان رستوران رباتیک در شهر تهران می باشند که تعداد 2 رستوران رباتیک در تهران مشغول به ارائه خدمات به مشتریان می باشند که تعداد مشتریان آنها نامحدود است و حجم نمونه از طریق فرمول کوکران 384 تعیین شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پایاننامه، پرسشنامهی استاندارد است و به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس است. روایی پرسشنامه به تایید اساتید رسیده است و پایایی آن با استفاده از آزمون کرونباخ تایید شده است. آمار توصیفی نیز با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و آمار استنباطی با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار اسمارت پی ال اس انجامشده است. باتوجه به پژوهش های انجامشده، یافته های پژوهش نشان داده است که تمام فرضیات تایید شده اند و رضایت از تجربه بیشترین تاثیر را بر گسترش تجربه دارد.
- دفعات مشاهده مقاله: 0
- دفعات دانلود مقاله کامل : 0