پیاده سازی عوامل تاثیرگذار بر رضایت و گسترش تجربه از رستوران‌های رباتیک با نقش تعدیلگری اعتماد مشتری (مطالعه موردی: رستوران های رباتیک در شهر تهران)

  • صائبه نصیری ابوخیلی 1
  • سعیده امیری 2
  • فاطمه موحدنیا 3
  • 1 کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، موسسه غیرانتفاعی سارویه، ساری، ایران
  • 2 کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه پیام نور ساری، ایران
  • 3 دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، ایران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 7 شماره 27 (1402) , صفحه 1289-1307
چاپ شده: 1403-03-31

چکیده

هدف از این پژوهش پیاده سازی عوامل تاثیرگذار بر رضایت و گسترش تجربه از رستوران‌های رباتیک با نقش تعدیلگری اعتماد مشتری (مطالعه موردی: رستوران های رباتیک در تهران) می باشد. این پژوهش از نظر هدف، یک پژوهش کاربردی می باشد و از نظر روش در زمره‎ پژوهش‎های توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان رستوران رباتیک در شهر تهران می باشند که تعداد 2 رستوران رباتیک در تهران مشغول به ارائه خدمات به مشتریان می باشند که تعداد مشتریان آنها نامحدود است و حجم نمونه از طریق فرمول کوکران 384 تعیین شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پایان‌نامه، پرسشنامه‎ی استاندارد است و به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس است. روایی پرسشنامه به تایید اساتید رسیده است و پایایی آن با استفاده از آزمون کرونباخ تایید شده است. آمار توصیفی نیز با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و آمار استنباطی با استفاده از روش مدل‎سازی معادلات ساختاری و نرم ‎افزار اسمارت پی ال اس انجام‌شده است. باتوجه به پژوهش های انجام‌شده، یافته های پژوهش نشان داده است که تمام فرضیات تایید شده اند و رضایت از تجربه بیشترین تاثیر را بر گسترش تجربه دارد.

 

کلمات کلیدی: رضایت از تجربه، گسترش تجربه، لذت درک شده، سرعت خدمات، سودمندی درک شده، سهولت درک شده

ارجاع به مقاله
نصیری ابوخیلی ص., امیری س., & موحدنیا ف. (1403). پیاده سازی عوامل تاثیرگذار بر رضایت و گسترش تجربه از رستوران‌های رباتیک با نقش تعدیلگری اعتماد مشتری (مطالعه موردی: رستوران های رباتیک در شهر تهران). نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 7(27), 1289-1307. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/2515

  • دفعات مشاهده مقاله: 0
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 0