تأثیر کیفیت درک شده بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی ارزش درک شده در فروشگاه های زنجیره ای آنلاین

  • حمید صابریان 1
  • حکیمه نیکی اسفهلان 2
  • 1 دانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ارس، ارس، ايران
  • 2 استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر، هادیشهر، ايران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 7 شماره 27 (1402) , صفحه 826-837
چاپ شده: 1402-12-29

چکیده

د‌ر‌ ا‌ین‌ مطا‌لعه‌ سعی‌ شد‌ه‌ ا‌ست‌ تأثیر کیفیت درک شده بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی ارزش درک شده در فروشگاههای زنجیره ای آنلاین مورد بر‌ر‌سی‌ قر‌ا‌ر‌ گیر‌د‌. تحقیق‌ حا‌ضر‌ ا‌ز‌ لحا‌ظ‌ ر‌و‌ش‌، تحقیقی‌ پیما‌یشی‌ و‌ ا‌ز‌ لحا‌ظ‌ هد‌ف‌، تحقیقی‌ کا‌ر‌بر‌د‌ی‌- تو‌سعه‌ ا‌ی‌ ا‌ست‌. جامعه آماری این تحقیق مشتریان فروشگاههای زنجیره ای آنلاین می باشند. روش نمونه گیری بر اساس نمونه گیری تصادفی ساده بوده است. برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد استفاده شده. این تحقیق بر اساس معادلات ساختاری می باشد و برای تحلیل داده ها از روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. نتايج اين تحقيق حاکي از آن است که تعیین تاثیر کیفیت درک شده بر وفاداری به برند تاثیر معناداری داشته است. هچنین نتایج نشان داد تاثیر کیفیت درک شده بر ارزش درک شده معنادار شده است. بعلاوه نتایج نشان داد تأثیر کیفیت درک شده بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی ارزش درک شده در فروشگاههای زنجیره ای آنلاین معنادار شده است.

کلمات کلیدی: کیفیت درک شده، وفاداری به برند، ارزش درک شده، فروشگاههای زنجیره ای آنلاین

ارجاع به مقاله
صابریان ح., & نیکی اسفهلان ح. (1402). تأثیر کیفیت درک شده بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی ارزش درک شده در فروشگاه های زنجیره ای آنلاین. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 7(27), 826-837. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/2407

  • دفعات مشاهده مقاله: 168
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 127