مروری بر اهمیت و نقش بانکداری الکترونیک در احیای خدمات

  • حمید رضا احمدپور 1
  • 1 کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، مشهد، ایران
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 6 شماره 23 (1401) , صفحه 919-933
چاپ شده: 1401-12-19

چکیده

بانکداری الکترونیکی به فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از واسطه های امن و بدون حضور فیزیکی اطلاق می شود. هدف احياء خدمات، رضايت مشتري و پرداختن به وضعيتي است که در آن ارباب رجوع در اخذ هر نوع خدمت يا محصول با نواقص و کاستي‏هايي مواجه نشود. بانكها به عنوان مؤسسات مالي به طور طبيعي به هر تغيير در اقتصاد و محيط تکنولوژيکي واکنش سريع نشان مي دهند. بانکداري الکترونيکي به بانکها اين امکان را مي دهد که سرعت، کيفيت، دقت خدمات خود را افزايش دهند و موجب ايجاد موقعیت رقابتي قوي براي ارائه خدمات بانکي مي‌شود. هدف از مقاله حاضر مروری بر اهمیت و نقش بانکداری الکترونیک در احیای خدمات است.

کلمات کلیدی: بانکداری الکترونیک، احیای خدمات، صنعت بانکداری

ارجاع به مقاله
احمدپور ح. ر. (1401). مروری بر اهمیت و نقش بانکداری الکترونیک در احیای خدمات. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 6(23), 919-933. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/1755

  • دفعات مشاهده مقاله: 361
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 307