کیفیت آموزش مجازی در دوران همه گیری کووید-19 در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان)
- 1 دانشجوی دکترای حسابداری دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایران
- 2 دانشیار حسابداری، گروه حسابداری، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایران
- 3 عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی
چکیده
امروزه، کيفيت و اثربخشي آموزش اهميت زيادي دارد و موسسات و دانشگاههاي ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزيابي کيفيت و عوامل دخيل در آن ميپردازند. هدف تحقیق حاضر، بررسی کیفیت آموزش مجازی در دوران همهگیری کووید-19 در دانشگاههای دولتی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان) است که به روش توصیفی و به صورت پیمایشی اجرا گردید. جامعه آماري تحقیق، شامل دانشجویان دختر در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال تحصیلی 1400-1399 بوده است که تعداد ۱۷۵ پرسشنامه توزیع گردید که تعداد ۱۲۰ پرسشنامه به صورت کامل دریافت گردید که نرخ بازگشت برابر با ۶۸ درصد میباشد. ابزار اندازهگیري دادهها، پرسشنامه محقق ساخته بود که بر اساس مقیاس پنج درجهاي لیکرت تهیه شد. یافتههای حاصل از تحلیل دادههای پژوهش نشان داد که کیفیت آموزش به صورت مجازی و حضوری در دوران کووید-19 در دانشگاه های دولتی باهم تفاوتی ندارد.
- دفعات مشاهده مقاله: 378
- دفعات دانلود مقاله کامل : 310