کیفیت آموزش مجازی در دوران همه گیری کووید-19 در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان)

  • حدیث جوانمرد 1
  • مهدی بهارمقدم 2
  • ظُهیر مرادی 3
  • 1 دانشجوی دکترای حسابداری دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایران
  • 2 دانشیار حسابداری، گروه حسابداری، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایران
  • 3 عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 6 شماره 20 (1401) , صفحه 2113-2130
چاپ شده: 1401-03-27

چکیده

امروزه، کيفيت و اثربخشي آموزش اهميت زيادي دارد و موسسات و دانشگاه­هاي ارائه کننده آموزش به طور مداوم به ارزيابي کيفيت و عوامل دخيل در آن مي­پردازند. هدف تحقیق حاضر، بررسی کیفیت آموزش مجازی در دوران همه­گیری کووید-19 در دانشگاه­های دولتی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان) است که به روش توصیفی و به صورت پیمایشی اجرا گردید. جامعه آماري تحقیق، شامل دانشجویان دختر در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال تحصیلی 1400-1399 بوده است که تعداد ۱۷۵ پرسشنامه توزیع گردید که تعداد ۱۲۰ پرسشنامه به صورت کامل دریافت گردید که نرخ بازگشت برابر با ۶۸ درصد می­باشد. ابزار اندازه­گیري داده­ها، پرسشنامه محقق ساخته بود که بر اساس مقیاس پنج درجه­اي لیکرت تهیه شد. یافته­های حاصل از تحلیل داده­های پژوهش نشان داد که کیفیت آموزش به صورت مجازی و حضوری در دوران کووید-19 در دانشگاه های دولتی باهم تفاوتی ندارد.

کلمات کلیدی: کووید-19، آموزش مجازی، کیفیت آموزش مجازی

ارجاع به مقاله
جوانمرد ح., بهارمقدم م., & مرادی ظ. (1401). کیفیت آموزش مجازی در دوران همه گیری کووید-19 در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان). نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 6(20), 2113-2130. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/1373

  • دفعات مشاهده مقاله: 378
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 310