بررسی عوامل تأثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه کشور (مطالعه موردی شعبه مرکزی بیمه پارسیان)

  • ابوالحسن خداداد پور 1
  • 1 دکتری مدیریت بیمه، دانشگاه تجارت و مهندسی لندن
نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, دوره 5 شماره 18 (1400) , صفحه 147-156
چاپ شده: 1400-08-26

چکیده

در این تحقیق به بررسی تاثیر عوامل موثر بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعبه مرکزی بیمه پارسیان پرداخته شده است. از جمله عوامل مورد بررسی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری فرهنگ سازمانی، تکنولوژی، کانال های ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات نام برد. در این تحقیق با توزیع پرسشنامه میان ۸۱ نفر از مدیران و کارمندان بیمه، به جمع آوری داده ها پرداخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۸ سوال بوده است که با استفاده از آزمون کرونباخ، پایایی آن اثبات شده است. همچنین با استفاده از آزمون رگرسیونی به این نتیجه رسیدیم که تمامی عوامل موثر بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعبه مرکزی بیمه پارسیان معنادار بوده است.

کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، بیمه پارسیان، شهرستان سمنان، پایایی پرسشنامه

ارجاع به مقاله
خداداد پور ا. (1400). بررسی عوامل تأثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه کشور (مطالعه موردی شعبه مرکزی بیمه پارسیان). نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری, 5(18), 147-156. Retrieved از https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/1161

  • دفعات مشاهده مقاله: 160
  • دفعات دانلود مقاله کامل : 181